GADIS TERKANTOI DENGAN MAK SEDANG BERWEBCAM DENGAN KEKASIH (2 GAMBAR)

Lain kali jangan webcam benda yang tak senonoh. Kan dah kantoi. Live action dude with her mama

Lepas Isu Seksi, Gambar Kayda Bercium Tersebar Pula Di Media

ARTIS MELETOP Lepas Isu Seksi, Gambar Kayda Bercium Tersebar Pula Di Media Sejauh mana besarnya seorang selebriti itu disanjung dan diangkat, besar lagi tanggungjawab yang perlu dipikul oleh selebriti serta individu yang berkaitan dengan mereka. ARTISMELETOP baru sahaja beberapa hari lalu membaca komen Dato’ Sheila Majid mengenai kontroversi mengaitkan anak gadisnya, Kayda Aziz. Tak sampai […]

FESYEN TERKINI YANG MEMALUKAN DI CHINA (6 GAMBAR)

Nampak macam sopan je kan, macam comel je… Tapi bila berjalan, ilang semuanya dan nampak pulak “segala-galanya”. Trend baru di China di mana pakaian anak gadisnya kebanyakannya transparent atau lutsinar yang teramat. Sehingga menampakkan apa warna seluar kecik mereka.. Tak payah la pakai spek mata tembus macam ni…hehehe

Aneh, Bocah Ini Tak Pernah Lapar dan Sakit

Top Unik – Olivia Farnsworth, seorang bocah perempuan berusia tujuh tahun asal Inggris, memiliki sebuah keajaiban dalam hidupnya. Betapa tidak, bocah itu tidak pernah merasakan lapar, sakit, atau bahkan kelelahan. Menurut sebuah laporan di situs Oddity Central, seperti dilansir Emirates 247, Sabtu, 23 Januari 2016, di mana laporan tersebut menceritakan sebuah insiden yang menimpa Olivia. […]

Aishah Ilias Tidak Takut Kontroversi

ARTIS MELETOP Aishah Ilias Tidak Takut Kontroversi Pelakon Aishah Ilias, mengakui sedia berdepan dengan kontroversi walaupun masih lagi baharu di dalam dunia seni hiburan tempatan. Aishah berkata, sebagai seorang pelakon, dia harus bersedia menerima risiko itu memandangkan ia sudah menjadi lumrah apabila terlibat dengan mana-mana dunia seni hiburan. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); “Jangan salah […]

Shahz Jaszle Kantoi Lagi?

ARTIS MELETOP Shahz Jaszle Kantoi Lagi? Pelakon yang sering dilanda kontroversi, Shahrizal Jaszle atau lebih dikenali dengan nama Shahz Jaszle kini menimbulkan tanda tanya sama ada dia masih lagi menjadi tunangan orang atau sudah kembali bujang. Ini ekoran tindakannya memuat naik gambar bersama seorang gadis yang bukan tunangnya. Keadaan menjadi panas apabila tunang Shahz, Redzwani […]

Salah faham

Sejak menjayakan siri atas talian Autumn Di Hatiku, nama Kim Jin Sung menjadi sebutan ramai wanita khususnya peminat tegar K-pop. Kesungguhannya menguasai Bahasa Melayu demi mencipta nama sebagai pelakon di negara ini mendapat pujian. Meskipun belum fasih, ia boleh dijadikan teladan terutama mereka yang memandang Bahasa Melayu dengan sebelah mata. Imej bersih Jin Sung bagaimanapun […]

Apa motif awek camwhore bajet comel pastu upload kat fb? Untuk apa?

Comelkan Awek ini Giler hape amik gambar camnie.. Sangap kot.. Salam semua. Aku tak paham apa motif dan penyebab utama kenapa awek-awek yang bajet hot lah kan yang suka amik gambar secara sendirian berhad then upload kat fb. Bagi orang tengok. Lagi-lagi amik sendiri kat dalam bilik. Pakai cam haram. Nampak itu ini. Gunung-ganang dan […]

Felexia yap dari playboy ker muslimah sejati

BAGI yang sentiasa mengikuti perkembangan semasa dalam dunia media sosial pasti pernah terbaca atau mengetahui tentang Felixia Yeap.Memang benar Felixia tiba-tiba meraih publisiti meluas, malah cerita tentang dirinya menjadi bualan hangat sejak beberapa minggu lalu. Manakan tidak, gadis Tionghua bukan beragama Islam yang kerap memuat naik gambar-gambar seksi ini, tampil bukan saja berpakaian ‘penuh’ bahkan […]

SiTI Saleha Seksi

Perjalanan gadis berdarah kacukan Inggeris, Melayu ini ke dalam industri seni bukanlah berlaku dengan begitu mudah.Mula berkecimpung dalam bidang seni sekitar 2008, nama Siti Saleha Mohd Baharum atau lebih dikenali sebagai Siti Saleha hanya menjadi perhatian ramai tatkala drama lakonannya, Nora Ellena mencetuskan fenomena pada 2011.Berpegang pada prinsip tidak mudah berputus asa, Saleha meneruskan perjalanan […]