Natasha Hudson Enggan Membazir Sambut Kelahiran Anak

Makin berseri jer OGA tengok muka pelakon Natasha Hudson ni. Biasalah kan kalau seri muka ibu hamil ni memang macam tu nak-nak Natasha sekarang ni dah bertudung so, seri muka tu lagi la naik. Tak gitu? So, alang-alang Natasha akan  bersalin tak lama lagi, mestilah kena buat persiapan untuk kelengkapan bayi. Namun, menurut pelakon Natasha […]

‘Isteri saya masih belum mengandung lagi’ – Apek

Selepas isteri Khairul Fahmi Che Mat, Leuniey Natasha diusik pereka fesyen Ezuwan Ismail di laman twitternya, ramai menyangka bahawa pasangan ini bakal menimang cahaya mata sulung tidak lama lagi. Bagaimanapun, penjaga gol kebangsaan yang senang disapa panggilan Apex menegaskan bahawa isterinya itu masih belum mengandung lagi. “Isteri saya masih belum mengandung lagi. Terima kasih banyak-banyak […]